با سلام و تبریک سال نو خدمت مشتریان و همراهان گرامی، خواهشمند است قبل از ثبت سفارش از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی از موجودی، رنگ و قیمت اطلاع حاصل نموده و سپس اقدام به ثبت و نهایی کردن سفارش فرمایید.

پرسش و پاسخ

پاسخ به پرسش های شما

 نیم ست یا صندلی خریداری شده در صورت بروز مشکل شامل گارانتی می شود؟

بله شامل گارانتی است و در صورت بروز مشکل نزدیک ترین نمایندگی به شما آماده ارائه خدمات می باشد. محصولات ۳۶ ماه گارانتی دارند. گارانتی صندلی شامل قطعات صندلی اعم از جک، چرخ و بدنه است و پارچه یا چرم شامل گارانتی نیست. نیم ست های مدیریت شامل گارانتی ۳۶ ماه بر روی زیر کار و جنس کلاف خواهند بود و رویه کار که شامل پارچه یا چرم است و همچنین بدنه شامل گارانتی نیست.

خرید اینترنتی چه مزیتی نسبت به خرید حضوری دارد؟
  • امکان سریع مقایسه محصولات از بابت قیمت و شرایط و گارانتی محصولات
  • صرفه جویی در هزینه و وقت
  • امکان ارائه مشاوره کامل در صورت وجود ابهام در انتخاب محصولات
  • تضمین کیفیت و استاندارد بودن محصول
ویژگی محصولات:

تمامی محصولات مبلمان اداری اسطوره ثبت رسمی شده و تولید خود شرکت هستند. اصول ارگونومیک در نظر گرفته شده در تولید نیم ستها و صندلی ها بر اساس آناتومی بدن بوده و آسایش و راحتی را به مصرف کنندگان القا میکند. بسته به نوع صندلی برای مصارف اداری از ۱۲۰ کیلو تا ۱۵۰ کیلو وزن را تحمل میکنند و  کاملا طبی از لحاظ ظاهری شامل چرم یا پارچه، چرخدار یا بدون چرخ، دارای پشت سری و ... هستند.

نحوه ثبت سفارش:

نحوه سفارش و خرید از سایت مبلمان اداری اسطوره:

  • ابتدا نام نویسی متقاضی
  •  سپس انتخاب مدل صندلی
  •  سپس انتخاب نوع چرم یا پارچه و انواع آن
  •  سپس انتخاب ادرس، شماره تلفن و تمامی مشخصات مربوطه
آیا پرداخت اینترنتی وجه مربوط به کالا در سایت مبلمان اداری اسطوره امن است؟

علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

نحوه پرداخت

 در حال حاضر پرداخت به 1صورت امکان پذیر است:

  1. کارت به کارت اطلاعات بانکی(ارائه تصویر فیش واریزی به کارشناس مربوطه الزامیست)
هزینه ارسال:
  1. ارسال به شهرستان توسط سامانه های باربری مثل باربری (وطن و تیپاکس) و یا پس کرایه(هزینه ارسال بر اساس وزن، تعداد و قیمت متغیر است)
  2. ارسال در تهران از سامانه های باربری مثل اسنپ و الوپیک
  3. اگر مبلغ کل فاکتور خریداری شده توسط مشتری (در تهران) بیشتر از 30,000,000 تومان باشد، ارسال بصورت رایگان خواهد بود.
 
ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه روز امکان پذیر است؟

بله شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به خرید از سایت مبلمان اداری اسطوره نمایید. رسیدگی به سفارش ثبت شده در خارج از ساعت کاری ،موکول به اولین ساعت اداری روز بعد می گردد.

امکان خرید تلفنی و حضوری وجود دارد؟

بله می توانید به این شماره نسبت به خرید محصول مورد نظرتان اقدام نمایید و یا برای اطلاع از آدرس جهت خرید حضوری کلیک نمایید.

امکان دریافت مشاوره وجود دارد؟

بله، از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی می توانید با کارشناسان مربوط به فروشگاه مبلمان اداری اسطوره ارتباط برقرار نمایید.

در صورت دریافت کالای اشتباه چه کاری باید انجام دهم؟

در هنگام تحویل کالا بایستی بسته بندی کالا باز شده و حتما تطابق کالا و فاکتور به تایید مشتری برسد.

آیا برای خرید از سایت یا دریافت خدمات حتما باید عضو سایت باشم؟

بله، در صورت بروز هرگونه مشکل در حین ثبت سفارش و یا سوالات دیگر می توانید با کارشناسان مبلمان اداری اسطوره به شماره زیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.

0935-0589588

021-66296055

نحوه ثبت نام و ورود به حساب شخصی چگونه می باشد؟

در ابتدا شماره موبایل خود را در قسمت ثبت نام باید وارد کنید سپس کدی که برای شماره موبایل شما ارسال می شود را وارد کنید و دکمه ورود را بزنید. در صورت تمایل به تغییر رمز ورود می توانید از قسمت ناحیه کاربری اقدام نمایید.

برای ورود به سایت در فرصت بعدی می توانید از شماره تلفن(نام کاربری) و رمز ورود ایجاد شده توسط سایت یا خود شما استفاه کنید.

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.